Koszulki z nadrukiem dla firm – dlaczego warto się na nie zdecydować?

Już od bardzo dawna firmy starają się przekonać do siebie swoich potencjalnych klientów poprzez oferowanie im darmowych gadżetów reklamowych. Długopisy, pieczątki, czapki czy ulotki reklamowe to tylko niektóre z form, na jakie zwykle się decydują. Obecnie jednak coraz większą popularnością właśnie pod względem marketingowym cieszą się koszulki z nadrukiem, na zainwestowanie w które decyduje się coraz więcej przedsiębiorców https://euro-transfers.de/angebot/online-academy/. Dlaczego i my powinniśmy się nimi zainteresować? Jakie zalety płyną z postawienia na nie właśnie jako na środek do reklamy? Zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem, w którym postaramy się to wyjaśnić.

Dlaczego warto wybrać koszulki z nadrukiem do promocji firmy?

Koszulki z nadrukiem już od jakiegoś czasu cieszą się zdecydowanie największym zainteresowaniem spośród wielu innych gadżetów stricte reklamowych. Wynika to przede wszystkim z tego, że są bardzo lubiane przez odbiorców docelowych. Któż z nas nie chciałby otrzymać koszulki? No właśnie! Wręczając je mamy pewność, że osoba obdarowana nie wyrzuci ich do kosza tuż po otrzymaniu, a zabierze ze sobą do domu. Co więcej, dobrze zaprojektowaną koszulkę będzie nosiła, często nieświadomie reklamując naszą firmę. Jest to więc jedyna forma reklamy tak wielopoziomowej i lubianej przez jej odbiorców.

Plusem koszulek z nadrukiem jest też fakt, że są gadżetem bardzo trwałym. Koszulki tego typu nosi się długimi latami, podczas gdy chociażby długopisy wyrzuca się tuż po ich wypisaniu się. Co więcej, koszulkę można najbardziej dostosować do naszych potrzeb – oferuje ogromną powierzchnię do zadrukowania, w związku z czym reklama może być bardzo wyraźna i rzucająca się w oczy.

Wybór koszulki z nadrukiem – jaka tak właściwie powinna być?

Z uwagi na to, że rynek gadżetów reklamowych dla firm stale się rozwija, a obecnie niemal pęka w szwach od dostępnych opcji, producentów oraz firm pośredniczących w ich sprzedaży, wybór koszulki z nadrukiem, która będzie promowała naszą firmę powinniśmy przemyśleć, by nie wejść w coś, co nie będzie dobre jakości i z czego ostatecznie nie będziemy zadowoleni. Zwłaszcza, że zazwyczaj będziemy zlecali przygotowanie co najmniej kilkudziesięciu tego typu koszulek. Przy dokonywaniu wyboru zwróćmy więc uwagę na takie aspekty, jak:

  • renoma producenta – jako że na rynku działa wiele firm sprzedających koszulki z nadrukiem, wybór jednej konkretnej może być nie lada wyzwaniem. Najlepiej zdecydować się na taką, która ma już swoje doświadczenie w obsłudze firm wielkości tej naszej, a która cieszy się pozytywnymi opiniami właśnie ze strony odbiorców biznesowych. W dobie Internetu, nie jest trudno takową znaleźć;
  • materiał wykonania – najlepsze i najpopularniejsze koszulki z nadrukiem wykonane są w stu procentach z bawełny; producenci często starają się przyoszczędzić, inwestując w tańsze, ale gorsze jakościowo tkaniny – nie dajmy się na nie nabrać; liczy się też forma umiejscowienia nadruku na koszulce – to ona tak właściwie definiuje, czy ten będzie się spierał, czy też będzie bardziej trwały;
  • cena – powinna ona pasować do budżetu, jaki jesteśmy w stanie przeznaczyć na ten właśnie rodzaj reklamy; nie powinna ona być jednak zbyt niska – to może sugerować bardzo niską jakość koszulek. Warto znaleźć tu tak zwany złoty środek i zainwestować w coś zarówno nie najtańszego, jak i nie przesadnie drogiego;
  • miejsce nadruku – różni producenci oferują różną przestrzeń do zadrukowania, co zależy przede wszystkim od maszyny, którą dysponują; jeżeli planujemy umiejscowienie naszego nadruku w mniej standardowym (niż na brzuchu) miejscu, powinniśmy upewnić się, że dany producent po prostu to oferuje; musimy mieć przy tym świadomość, że drukowanie rękawka czy karku może kosztować nieco więcej;
  • dostępne rozmiarykoszulki z nadrukiem kupowane w celach reklamowych powinny być przygotowane w kilku różnych rozmiarach, ale nie zbyt wielu – najlepiej postawić na te najbardziej standardowe (S, M, L). Liczy się również płeć – stawiajmy raczej na koszulki „unisex”, ze skłanianiem się ku koszulkom męskim (mogą je również nosić kobiety). Chyba, że nasza firma oferuje produkty czy usługi celujące wyłącznie w kobiety – wtedy też możemy zrobić drobny wyjątek od tej reguły.

Najlepszą opcją dla nas jest też zdecydowanie się na próbkę koszulki przed podjęciem decyzji o zakupie większych jej ilości https://euro-transfers.de/angebot/waterproof-protective-masks/. Pozwoli nam ona ocenić, czy cała gra jest warta świeczki, a producent rzeczywiście wywiązuje się ze swoich obietnic. 

Podsumowanie

Koszulki z nadrukiem stanowią jedną z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych form promocji dla firm. Są nie tylko łatwe w personalizacji, dość tanie i szeroko dostępne, ale też – a może przede wszystkim – bardzo lubiane przez ich odbiorców. Właśnie dlatego są zarazem świetną formą promocji biznesu – taką, która będzie częścią „żywej reklamy”, z największym stopniem ekspozycji nadruku spośród wszystkich innych gadżetów reklamowych. Jeżeli więc chcemy postawić na „fizyczny” rodzaj promocji własnej firmy, zdecydujmy się właśnie na koszulki.

 

niemiecki